utorok 20. novembra 2012

Nové čaje

Hurá je to tu, dorazil mi balík z nomad.sk. Tešil som sa naň, pretože som si objednal skvelý čínsky zelenáč Zhejiang Mao Jian 2012. Tento čaj som už v minulosti pil a veľmi mi chutil hlavne tá sladkastá, hrášková chuť. Ďalej mi dorazil skvelý Anxi oolong - Anxi Ben Shan oolong 2012. Tento typ čajov obľubujem vďaka skvelým voňavým, kvetovým nálevom a pochádza z Čínskej provincie Fu Jian (v tejto provincii sa produkujú fakt skvelé čaje + moja obľúbena spolu s provinciou Anhui). Ako tretí top bol v balíku oolong z Taiwanu na ktorý sa veľmi teším. Ide o Formosa Zhu Shan Jin Xuan Oolong 2012, alebo Golden Lily či Milk oolong, avšak nie čínsky Milk oolong, ktorý vonia po sušenom mlieku a je oveľa lacnejší. Tento je pravý Taiwanec a bude určite skvelý. Ako vzorku som obdržal Jasmine Fu Ding Tai Mu Long Zhu 2012 po našom jazmínové dračie perly tiež pochádzajúce z provincie Fu Jian :)

Zelené zlato v striebornom obale :)

2 komentáre: